Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

3 Şubat 2017 Cuma

Neden Burdayım ?

Hayatınızın dönüm noktası neresi?

Hayata bakış açınızı tamamı ile değiştiren o olay ne?

Neyi önemsiyorsunuz o saatten sonra?

Sonrası ile nasıl başa çıktınız?

Hiç çaresiz hissettiniz mi o anda kendinizi?

Çaresizliğinize çare olacak birini ya da bir şeyi bulabildiniz mi?

...


Daha yanıtını almak istediğim onlarca soru ve cevaplarını bulamadığım o konu benim burada olmama sebep oldu. Yaşanılanları ve tecrübelerimi paylaşarak benim durumunda olan veya olabilecek kişilere kendimce ulaşmak istedim. 

Benim hayatımın dönüm noktası Mart,2016 yılı oldu ve o olayla hayatta olan bakış açım tümü ile değişti. O saatten sonra önemsediğim kavramlar başkalaştı. Hala mücadele ediyorum ve belkide ömür boyu mücadele edeceğim. Bu süreçte çaresiz olmak ne demek öğrendim ve bilmediğim daha bir çok şeyi de... Eğer bir gün mutlu son ile sonlanırsa bu mücadele, benim çizdiğim yol ihtiyacı olacaklara kısa bir rota oluştursun. Benim ihtiyacım olmaz demeyin, unutmayın her şey biz insanlar için.

                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder