Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

14 Mart 2017 Salı

OTOIMMUN HEPATITLI ARKADAŞLARIM : )

Yanlış anlaşılmasın mutluluğum...

Hastaların bana ulaşması beni mutlu ediyor. Hasta oldukları için değil, amacımın bir nebze de olsa yerine gelme umudu olduğu için. Ben bu hastalıkla tanıştığımda Türkiye kaynaklarında elle tutulur hiçbir şey bulamamıştım. Bana faydası olmayacağını bilsem de bir hasta örneği bile bulamamıştım. Sadece sormak istiyordum. Nasıldı? Nasıl anlamıştı? Neresindeydi bu işin? Daha bir çok soru...Ama, kimse yoktu. Şeker hastalığı denilince herkes elle gösterir sizi ama OTOIMMUN deyince sadece "Hıı" derler size. Anlamı anlamsızdır çünkü: ) Haklılar ne diyeyim.

Şimdi birileri bu yazılarımı okuyor. Sanıyorum ki hiçbiri benden değil. Hayır! Halbuki benden olanlarda varmış. Her geçen gün mail kutuma bir yazı düşüyor. Bende Otoimmün Hepatit hastasıyım...diye başlayan. Hatta dua edenler bile var bu satırları kaleme aldığım için. Asıl ben dua ediyorum paylaşımlarıma duyarlı olabildiğiniz için.

Belki bir gün burda daha güzel sonuçlarla paylaşımlar yaparız diye umutluyum ve de heyecanlı. Çünkü ben inanıyorum. Olumlu olsun ya da olmasın... Sonuna kadar devam edeceğim mücadelemde.

 İzmir'den Büşra Hanım, Eskişehir'den Elif Hanım,Zeynep Hanım, Ankara'dan Türker Bey, Esin Hanım ve daha adını saymadığım birçok arkadaşım artık arkadaş diyorum çünkü iki cümle paylaşımımız dahi olsa var. Sizleri burada anıyorum ki belki paylaşımlarıma ortak olursunuz belki ileride atacağımız her olumlu adımda birlik oluruz. Hepimiz için daha güzel günler olacak ben inanıyorum. Umarım sizde aynı düşüncedesinizdir. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder