Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

28 Nisan 2017 Cuma


Taparcasına inandığınız gerçekleriniz oldu mu hayatta?

Kendi çabalarınızla var ettiğiniz şeyler peki...?

Eğer bir çocuk sahibiyseniz belki de tek taptığınız gerçeğiniz o'dur (?)

Var edebileceğiniz tek gerçeğiniz de belki...



Yoktan var etmek biz insanlara mahsus değildir.

Ya var olanları ve olabilecekleri değiştirmek..?

Tüm bedenini, beynini, ruhunu, yeryüzüne olan inancını değiştirebilmek..?

Taparcasına inandığınız gerçekler ile hayatınızı şekillendirmek..?

Hangimiz bu kadar cesur bakış açısına sahibiz?



Çoğunluk içinde yitip giden bir azınlık gibi hissediyorum kendimi

Parlayacak ışığımı gölgelendirecek şeylerden korkmuyorum 

Işığıma ışık katacaklar ile büyümeyi tercih ediyorum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder