Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

28 Nisan 2017 Cuma

Hiç olmadığım kadar iyiyim!!!

Tahılları kullanmayı kestikten sonra günden güne iyiye gittiğimin farkındaydım. Artık hangi gıdalar beni rahatsız ediyor onun ayırımını da yapabiliyorum. Bundan sonraki hayatımda BUĞDAY a asla yer vermeyeceğim bir aşikar. Şu saatten sonra kimin ne dediğinin önemi yok benim için çünkü ben ilacımı buldum. İyi hissettiklerim ile yola devam edeceğim.

ALA'ya başlayalı tam 1 ay oldu. ALA ile birlikte diyetime daha da sıkı uyuyorum. Yani, kaçamaklar yapmıyorum. Şuan ki en büyük kaçamağım patates tüketmektir sanırım. BUĞDAY YOK, SÜT VE SÜT ÜRÜNÜ YOK, TAHILLAR YOK, BAKLAGİLLER YOK, PAKETLİ GIDA YOK, RAFİNE ŞEKER YOK... Dilediğin sebze, meyve(1 porsiyon günde), işlenmemiş gıda, hayvansal yağlar, zeytin ve zeytinyağı, baharatlar(zencefil,zerdeçal,hindiba...), kavrulmamış badem,ceviz,brezilya cevizi(selenyum kaynağı), organik siyah çay ya da meyve çayları, yeşil çay tüketiyorum. 

Sebzeleri ve meyveleri bilinenler ile kısıtlamayın daha geniş düşünün ki tükenmişlik hissine girmeyin. Mesela, hayatımda hiç avakado aklıma gelmezdi şuan evimden eksik olmaz. Kırmızı pancar, deniz börülcesi, kuşkonmaz, hindistan cevizi ve yağı, mango, ananas... geride bırakılan tüm sebze meyveleri test edin, mutfağınızı genişletin.

Arada bir yaşadığım el titremelerimden hariç şuan sinirimi bozan hiçbir şey yok. Beyin bulanıklığım zaten buğdayı kesince geçmişti. Artık tüm cümleler kurabiyor, hiç bir şeyi unutmuyorum ee herkeste varolan dalgınlıklar tabi ki olsun dimi : ) Tüm gün çalışıyor olmama rağmen tüm işlerimi evde halledebiliyor ve yorgunluk hissetmiyorum. Öncesinde, ev toplama, çamaşır vs. vs. işleri dinlenerek hatta yarım bırakıp ertesi gün devam ederek yapabiliyordum. Siz raftan tabak alırken zorlandınız mı hiç? Benim zorlandığım günler oldu. Artık uykularım da düzenli ve deliksiz. Bu süreçte 7 kilo verdim ve tam istediğim kilodayım : ) Dolayısıyla daha enerjik ve daha mutluyum. 

Bu saatten sonraki tek beklentim vitaminlerin vücuda işlemesi ve kan değerlerdeki ilerlemeyi görebilmek. Zaman alacak biliyorum ama iyi hissettikçe sabrı da öğreniyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder