Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

9 Mayıs 2017 Salı

ALA e başlamadan önce ki değerlerim...



ALA(Alfa Lipoik Asit)/Milk Thistle(deve dikeni)/Selenyum protokolünü aylardır araştırıyordum. 

Deve dikeni kapsülü almaya çoktan başlamıştım onun için çok elzem bir kullanma talimatına ihtiyaç yoktu biliyordum. Sadece miktar çok önemliydi. Selenyumu öğrenince onu da aldım. Evet, tüm bunları kafama göre yaptım. Kime sorabilirdim sizce? 

Selenyumun birikimi toksik etki yapabiliyor bunu biliyordum. Protokole göre günlük 200 mg alınmalıydı ama cesaret edemiyordum. Yani, onu da düzensiz kullandım.
 Asıl anahtar ALA'dı.

Her zaman söylüyorum neyi ne kadar kullandığınız kadar, içeriği ne kadar uygun o çok önemli.

Benim kullandığım takviyelerin hepsinin içeriği çok iyi araştırılmıştı. Labaratuvarları ile bile tek tek görüşmüştüm.

Aç mı? Tok mu? Yemekle mi? Yemekten sonra mı? bunlar bile önemli. 

Omega3 ü, D vitaminini yağsız kullanıyorsanız NAFİLE. Paranıza yazık.

Aşağıda D-vitamini değerimin 90 larda olduğunu görebilirsiniz. İlk ölçümü Ocak 2017 de yaptırdığımda 21 di. İstediğim değere ulaştırdım. Nasıl mı?... : )

Neyse, önemli olan ALA demiştik...

Denise daima bana şunu söyledi "Kullanacağın tüm içerikler Avrupa menşei olmalı Almanya/İsviçre/Hollanda... olur. Çalışmalı ve tek tek aramalısın. " 

Türkiye de doğal ALA yani R-Type ALA YOK! Hepsi R-L Type karışık. O nedenle hangisi doğru bilmiyordum. O zamanlar Denise danışmanım olmadığı için doğru veya yanlış seçim diye yönlendirmiyordu beni.

Ama, ben başardım ve aradığımı buldum!

Neyse, kullanmaya 27.03.2017 de başladım.
Yani, DENISE ile çalışmaya başlamadan önce.
Tam 15 gün sonra teste gittim ve ALT değerim düşmüştü : )(Sadece 2 haftada 6 U/l düşüş)

Sevinmek için çok erken biliyorum.

Şimdilik aşağıdaki değerler başlangıç olsun.



Not: Bu testlerden sonra Denise ile olan ilk görüşmemi gerçekleştirdim. Aldığım kortizon ve immuran miktarları ile bu değerlere sahip olmamın müthiş olduğunu söyledi ve ona göre ilaç dozum azaltılmalıydı. WBC yani beyaz kürem immuranın etkisi nedeniyle düşmüştü. Bizde ortak kararla immuranı azalttık. 2 hafta sonra yani 27.04.2017 de tekrar bir test yaptıracağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder