Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

9 Mayıs 2017 Salı

ALA 2(27.04.2017)


Bu sürecin zaman alacağına inanmak lazım.
Ben protokole sonuna kadar inanıyorum sadece fazla sabırsızım.
Bunu bilmeyenlere duyurmak için sabırsız...
Sonuç ister 3 ay da ister 1 yılda alınsın, ben inandığım bu gerçeği bırakmayacağım.

ALA'ya başlayalı tam 1 ay oldu Denise ile görüşmemden sonra 10 mg kortizona devam ederken, Immuranı azaltarak 75 mg yaptık. 

İlaçları kesmek ve vitaminlerin emilimini beklemek, tepkileri ölçmek...

İmmuranı azaltınca değerler kıpraştı tabi. 
Panik yok. 
İlaç dozları aynı kalacak, vitamin dozları değişecek.

Bir 2 hafta sonra görüşmek üzere...



Bu arada ALA işe yarıyor mu bilmeyiz ama diyet işe yarıyor troidlerdeki antikorlar 10 kat düştü bu demek ki vücuttaki enflamasyon temizleniyor ve yenileri alınmıyor.

BUĞDAY YOK! SÜT VE SÜT ÜRÜNÜ YOK! ŞEKER YOK! PAKETLİ HİÇBİR GIDA YOK!

PALEO DIYET VAR!

Sıra sizede gelir karaciğerdeki mikroplar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder