Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

16 Mayıs 2019 Perşembe



Heyecanlandım :)

Ne kadar uzun zaman oldu buraya bir şeyler yazmayalı. Neden yazıyorum? Yazmayı özledim :) sanırım belki de size bahsedeceklerim vardır. Ne dersiniz?

Hadi bir özet yapalım tekrar.

2016 da aldığım teşhisle neler yaptım ben? Otoimmun hepatitin yenilemez olmadığını öğrendiğim Amerika da yaşayan danışmanım Denise Gabbay Otten ile tedaviye başlayarak hayatıma yepyeni bir sayfa açtım. Şimdilerde sıfır kimyasal, bol antioksidanlı, sebzeli, glutensiz, laktozsuz, enerji dolu hayatımı onun sayesinde ve araştırmacı ruhumun katkısı ile şekillendirdim. Üzülmeyin henüz yolun başında iseniz gözünüz korkmasın sadece şunu bilin mümkün! 
Temiz bir hayat mümkün! 

2017 Ocak ayında ben bu yöntem ile ilaçları bırakıp yenileneceğim fikrine inandım ve Mart ayında tedaviye Amerkada ki danışmanım ile başladım. Ne mi yaptım? Gluten ve süt ürünleri tüketmedim, alfa lipoik asit başta olmak üzeri bir çok antioksidan vitamin aldım( vitaminlerden korkmayın onlar eğer seçmesini bilirseniz masum ), zamanla hayatımdan deterjanı , şampuanı, kozemetiği çıkardım. Siz hiç "Mandıra Filozofu"nu izlediniz mi? :) Çok severim :) Keşke öyle yaşayabilsek ama tabiri caizse öyle yaşamaya odaklandım. 

Haziran 2017 de tüm ilaçları (kortizon, immuran ve ursactive lanetini ) tamamen bıraktım :) Mucize mi? diyorsun.Hayır değil. Şimdilerde 25 kişiyiz. Ben buralara yazmayalı 13 kişi daha eklenmiş aramıza. Ne mutlu bize . Gurur duyuyorum kendim ve onlarla.

Sonra ben ilaçları bırakıp Ocak 2018 de hamile kaldım. Halbuki bu hastalığın teşhisi aldığımda çocuk sahibi olmaktan vazgeçmiştim. Sizlerin bebişlerinden tatlı olmasın çok tontiş bir erkek bebeğim var şimdilerde bilenler zaten biliyor. Adını TOPRAK koyduk ki bizi arındırsın, güç ve sakinlik, bereket versin yavrum. Tüm bebekler sağlıkla yaşasın.

TOPRAK şuan 7,5 aylık. Yani bunları çok kısa anlatmış olsam da üzerimden 3,5 yıl geçmiş. İhtiyacın varsa kesinlikle geçmiş yazılarıma dönüp bakmalısın. Aklın mantığın onaylarsa hemen bana instagram adresim @yasamkocuayse.k dan ulaşmalısın.

Bu arada hamileliğim sırasında dayanamadım ve yaşam koçluğu eğitimi aldım. Stajerlik görüşmelerimi tamamladım ve hala stajyerim :) Neden mi? çünkü bebeğim önce geldi :) Olsun. Önümüzde uzun yollar var daha kitap bastıracağız.

Şimdilerde sadece bebeğimi büyütmek ile ve kendimi hala arındırmak ile meşgulum. Yaptığım yeni girişimleri veya araltırmaları daha aktif olduğum instagram sayfamdan takip edebilirsin.

Söyleceklerime son olarak hamilelik süresince ve sonrasında değerlerim hiç artmadı. Hamilelik ile birlikte vitaminlerimi almayı da bıraktım. Hali hazırda kulladnığım vitaminleri artık kullanmıyorum. Ama ihtiyaç duyarsam ne kullanmam gerektiğini zaten biliyorum. Yani iyileşmek tamamen mümkün diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder