Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

18 Eylül 2018 Salı

#tbt Otoimmun Hepatit ile Mücadeleme Nerden Başlamalıyım?



Öncelikle sessizliğimin özetini aktarıp yinelemek istediğim konuya geçiş yapayım diyorum ve aylardır ben ne yapıyorum?



Hamilelik denen 40 haftalık sürecin 35. haftasında Toprak bebek ve ben oldukça mutluyuz. Şükürler olsun... Kontrollerimizde bebekte bende gayet sağlıklıyız. Büyüyen karnından şikayet etmeyen, yediklerinin içtiklerinin sonucuna bebeğinin katlanacağını bilen, gelecek bebeğine somut soyut hazırlık yapan bir anne var arka tarafta sadece. O nedenle, fazlası ile sosyal medyada olmaya, idealleri ile uğraşmaya, hatta rutin işlerini bile yapmaya pek zamanı ve hevesi olmayan bir ben var burda :D Sürecimi ve paylaşmam gerektiğini düşündüklerimi @yasamkocuayse.k instagram adresimden sizlerle paylaşıyorum çünkü kendime not bırakmaktan ziyade bir gün bir otoimmunhepatit geçmiş olan nanne adayının ihtiyacı olabilme ihtimalini düşünüyorum. Nasıl ki bu bloğu açma sebebimin altındada bu yatıyorsa...

Bu süreçte hala çok güzel adımlar atılıyor. Bazı hastalar bloğumu okuyarak beslenmesini değiştirdiğini ve olumlu sonuçlar aldığını hatta ilaçlarını bıraktığını yazıyor. Kimileri danışmanım Denise ile iletişime geçerek tedaviye aktif olarak başlıyor kimisi benden bilgi edinmekle kalıyor...Ama sonuç olarak bana hala ulaşan ve inanan otoimmun hepatit hastaları mevcut.

İşte tamda bunlar olurken yeni bir yazı ile geçmişi güncellemek ve doğacak bebeğim ile buralara ayıramayacağım zamanları düşünerek sizlere son notu bırakmak istiyorum.


Sevgili OTOIMMUN HEPATIT teşhisi konmuş arkadaşlarım. Çoğunuz eğer bu satırları okuyorsanız eminim çarenizi arıyorsunuzdur. Kiminiz bunu bilerek kiminiz ise bilmeden yaşıyor ancak ben şunu biliyorum ki kullandığımız kortizon, immuran ve ursactive gibi ilaçlarla bu hastalığı geride bırakamayız. Geride bırakamadığımız gibi düzeldiği söylenen karaciğer değerlerimiz ile maalesef karaciğerimiz yenilenmiş olmaz. Yani ilaç kullandığımız sürece bz iyileşmiş sayılmayız. Hastalık hala ilerliyor demektir. Zaten ilerlemese ilaçlara ihtiyaç duymayız. 

Peki ne yapmalıyız? Ya da ben ne yapmayı tercih ettim?

Lütfen öncelikle Amerika'da yaşayan Dr.Burt Berkson u araştırın. Kendisi Hepatit C dahil tüm karaciğer hastalıklarında doğru tedaviyi uygulayarak hastaları tedavi eden kişidir. Makalelerini ve çalışmalarını okuyun. Beslenmeyi nasıl değiştiriyor, neden, hangi gıda takviyelerini kullanıyor, neden... gibi soruların hepsine ulaşacaksınız. Dilerseniz hazır bloğumda tüm detaylar mevcut.

Kendisine ulaşamaz ve tedavi alamazsanız sırada benim tedavime detek veren Amerika'da yaşayan Denise Gabbay OTTEN ile iletişime geçin. Denise ile birlikte tüm Türkiye de yaşayan hastalara yardımcı oluyoruz. Eğer sorun ingilizce ise onun içinde ben yardımcı oluyorum. Siz yeter ki okuyun, araştırın ve bu tedaviyi uygulamak istiyorum deyin.

Denise ile yardım ettiğim 12 arkadaşım var Türkiye de ve hepsi ilaçları bırakmaya devam ediyor. Ne mutlu bize. Dilerimki bu sayı binleri bulsun...

Eğer Denise ile iletişime geçmek istiyorsanız öncelikle Mart 2017 den itibaren hikayemi, araştırmalarımı hatta tahlillerimi paylaştığım bloğumu okumalısınız. Tedaviyi kendi iradeniz ile kabul etmelisiniz. Sonrasıda 6 aylık tedavi ücreti için Denise 750$ talep etmektedir. Bu ve süreç hakkındaki tüm detayları benden öğrenebilirsiniz. Sonrasında hikaye sizin içinde başlayacak :)

Dilerim gülen tarafta olursunuz.

Sağlıkla kalın...

                                                                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder