Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

28 Nisan 2017 Cuma

Ne yedim Ne içtim!

EKMEKSİZ NASIL DOYUYORSUN ?
BUNDAN SONRA HİÇ Mİ YEMEYECEKSİN ?

Tahıl yok, baklagil yok, BUĞDAY yok, SÜT ve SÜT ÜRÜNLERİ yok, eee ne yiyorsun?

Sabahları nasıl doyuyorsun?

Ben çok şey yiyebildim!
Enerjik hissede hissede hiç rahatsız olmadan.
Kaçamaklarda yaptım evet. Ama yukarıdakiler asla YENMEDİ.
Dışarıda yemek yiyorsam bilinen yerden ızgara köfte, tavuk şiş yedim.
 Ekmeğe bile dokunmayanından!
Sabahları bir tabak yeşilliğim ile yumurtamı, avakadomu, yer elmamı, pancarımı, dolu dolu zeytini mi, bazen kolajen çorbamı yedim.


ÖĞLE MENÜLERİMDEN

Salata
Kolajen çorba
Pazı/Ispanak yemeği
Her öğünde VİTAMİNLER...

Yemekler az kavrulmuş soğanlı-sarımsaklı ve de salçasız doğal ev yapımı domates kullanılarak, ayçiçek yağı yok(ya da nadir) hayvansal ya da zeytinyağ ile.


Öğle yemeklerini evimde yiyebilmek gibi bir şansım olduğu için hep şükrettim.

Günde 3/4 hatta 6 porsiyon protein almayı önerir bu tedavi. Ancak imkan olsa bile ben o kadar yiyemezdim yiyemedim.

2/3 porsiyon protein
3/4 porsiyon taze sebze,1 porsiyon meyve
VİTAMİNLER...




Diyetime tahıllardan bildiğimiz Quinoa/Amaranth eklenmesi önerildiğinde denedim ve bedenen bir rahatsızlık vermedi. Ama bağırsak sağlığı için ne kadar iyi bilmesem de tükettim .Çünkü her ikiside işlenmemiş tahıl ve glutensiz. Aslında tahılda değiller çünkü protein içerikleri fazla olduğu için proteinden sayılıyorlar. Kahverengi işlenmemiş organik pirinçte tüketebilirsiniz. Ama ben denediğimde enerjisiz hissettim kendimi o nedenle yer vermiyorum.


Unutmayın vücudunuz size ne istediğini söyler!



Karnabahar sevmeyenler benim gibi çiğken robotta kıyıp, kıyma ile azıcık kavurabilirler. Daha yenebilir halde oluyor : )

Baharatlardan yeni kazancım ise zerdecal. Her sabah çayını ya da et yemeklerine ve çorbalara ekleyerek tüketiyoruz.

VİTAMİNLER...


Kolajen çorba dedikleri, bağırsak dostu.

Artık her çorbamız tahılsız ve kemik ya da et sulu.

Alınan organik tavuk bir kaç saat kısık ateşte, havuç ve soğan ile kaynatılır. Tavuk ayrılır ve suyu blender yapılıp soğutulur, bardaklanır ve buzluğa.

Size hazır çorba, çorba derdimizde yok :)

İlikli kemik içinde aynı yöntem uygulanabilir.

Tavuk seçimde şunu söylemeliyim market tavuk ve organik tavuk arasındaki farklı bu çorba ile net gördüm. Eğer tüketiyorsanız lütfen organik olsun özellikle tavuk için söylüyorum bunu. Evet biliyorum zor...Organik ürün bulmak çok zor... Ama şartlar zorlanmalı...



Diğer kurtarıcım stokladığım dondurulmuş deniz balıkları. Büyük ve toptan satış yapan marketlerde çok rahat bulunabiliyor. En sağlıklı ve güvenilir olanı. 
Fermente sebze ile salatanızı tatlandırın. Lahanalarınızı mutlaka fermente edin.
VİTAMİNLER....



 24.03.2017 den itibaren tam anlamıyla bu şekilde beslenmeye başladım. Öncesinde ufak tefekte olsa kaçamaklarım olmuştu. Ve bu tarih ile birlikte ALA ya başladım. 2 hafta da bir kan testimi yaptırıyorum. Her geçen gün vitaminlerime bir yenileri ekleniyor. İlaç dozumda ise azaltıma gittik vücudun tepkisini ölçmek için.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder