Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

27 Nisan 2017 Perşembe

Somut Kanıt Sizlere!!!


İNFLAMASYON/ANTIJEN/ANTIKOR... O DA NE ?

Artık kimse beni beslenmenin vücudumuzda oluşan inflamasyona etkisinin olmadığına inandıramaz. 
Tahılların, buğdayın, süt ve süt ürünlerinin gerekli olduğuna da inandıramazsınız.
 Ben zaten bu inanca sahip olmasan bu yola girmezdim ama ya siz?

Neden günümüzde çoğumuz troid hastasıyız. 
Her geçen gün bu Haşimato denen şey neden artıyor?
 Ya da doktorların söylediği gibi ilacı almakla bitiyor mu bu iş (?)
 Yoo,, Hayır. Sadece baskılanıyorsunuz.
Otoimmün olan bu hastalığınız ilerde başka bir hastalığı tetikleyecek bunu da biliyorsunuz.

Ama beslenme ile bunu yenebileceğinize inanın artık. 

Facebook da bir grup var. AIP(autoimmün paleo diet) denen özel diyetle bu hastalığı sonlandırıp ilaçları bırakan bir çok kişinin yer aldığı bir grup. Orda binlerce somut örnek canlı canlı mevcut.

 Ama...

8 yıldır hipotroid hastasıyım. Yani o zamanki doktor bunu söylemişti (19 yaşındayım) Bilinçsiz ve umursamaz olduğum için hiç üzerine düşmedim ve 8 yıldır 100 mg Levotiron denen o ilacı kullanırım. Hala da kullanıyorum. Ta ki bugüne kadar. Artık troidlerimde ki antikorlar beni terk etmeye karar almış ve troidlerim serbest kalmaya başladıkça çalışmaya niyet etmiş. Haliyle ilaçlar fazla gelmeye başlamış nasıl mı?


Bu değer diyete başlamaya karar verdiğimdeki tiroid antikor değerime ait. Yani orda antikorlar sınırı baya aşmış ve troidime saldırıyor. 

Şuan aynı şey karaciğerimde de mevcut : ) O da bitecek inşallah diyelim. Neyse...




Yaptırılan bu testte Anti TPO un 1 aylık süreçte 1300 üzerinden 156 ya düştüğünü görebilirsiniz. Serbest T4 değerim artışa T3 değerim düşüşe geçmiş.
Kullandığım ilaç buna yardımcı oluyordu. Vücudum T3 den T4 e çevirim yapamıyordu. T3 takviyesi almak zorundaydım. TSH değerimde artıyordu. Şimdi her şey terse döndü ve fonksiyonlar işlemeye başlamış. Diyete devam ettikçe daha da iyi olacaktır. İlacıma bir süre daha devam edeceğim vücudun ilerlemesine göre azar azar kesilebilecek.(Bu değerler 8 yıldır ilk defa bu şekilde görüldü. Normalde ilaçla her şey stabil sadece antikorlar yüksekti.)

Amacım sadece gıdalar ile vücumuza ne kadar çok antijen aldığımızı göstermekti.

Tabi ne kadar söylensem de KARAR SİZİN!

Not: Bu değerler sadece troid antikorları ile alakalı değildir. Tüm otoimmün hastalıkları tetikleyen inflamasyona sebep olan yanlış beslenmenin kanıtıdır. Her ne hastalığınız var olursa olsun buna inanın ve devamını araştırın. Ben bu beslenme şekline karaciğerim için girmiş olabilirim ama belkide aynı zamanda troidlerimi tedavi ediyorum : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder