Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

10 Mayıs 2017 Çarşamba

ALA 3 (09.05.2017)


"HOORAY I'VE DONE IT!!!"
DIYEBILMEK ...


Değerler artınca panik olmuştum ,sanki hep düşüşe geçiyormuş gibi : )

İlaçlar azalınca değerlerin biraz kıpırdaması tabi ki muhtemel.

Denise, vitaminlerin emiliminin ve ilaçların tepkilerinin her vücutta farklı olabileceğini hatırlatınca TAMAM dedim.

İmmuran denen lanet ilaç 2 haftada vücuda işler, dolayısı ile 2 haftada da atılır. Sonrasında vücut kendi ile baş başa kalır.
 Denise' nın dediğine göre benim vücut hiç beklemeye almadan kendini gösteriyor. İyi mi kötü mü tartışılır. O yüzden panik olmadan vitamin dozlarını artırdık.

Denise nın hatırlattığı bir diğer güzel şey "Vitaminler ilaç değildir. Hemen vücut tarafından emilip işleme alınmazlar. Vitaminlerin işe yarayabilmesi için ZAMAN ZAMAN lazımdır"

ALA'ya başlayalı tam 1,5 ay oldu. Daha az ilaçla ama stable değerlerle ilerliyoruz. Hatta 2 hafta öncesine göre ALT de düşüş gözlenmekte : ) 

(64 U/L den 58 U/L ye düşüş hemde 2 hafta da hemde daha az ilaçla)

Belki artık yavaş yavaş olumlu yanıtlar alabiliriz diyerek hala da ümitlendirmemeye devam ediyor DENISE beni çünkü biliyor aylar alacak bu süreç. Bense uzayacak süreçten korkmuyorum sadece görmek istiyorum. 

Az da olsa o ışığı gördüm.

2 hafta sonra görüşmek üzere...



Bu arada vitaminler yeni yeni emilime geçmiş zira B12 tam istediğimiz değerlere 800 pg/mL ulaşmış.:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder