Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

15 Mayıs 2017 Pazartesi

15/05/2017



Her konuda olduğu gibi "Başarmak" konusunda da inançsızız !

Fazla hazırcı ve fazla tembeliz !

Geçeklerle yüzleşmek ve kabullenmek konusunda da oldukça başarısız

Ama biliyorum...
Eğer bu işin altına imzamı atabilirsem insanlarında sonucu kabulleneceğini biliyorum
Çünkü
Hazıra konabilecekler
İspatları açıkça görebilecekler
İnandırmak için uğraşmayacağım onları 
Hatta hemen inanıp, kabullenecekler

Olsun...
Ben söz verdim kendime...

Sadece İYİLEŞMENİZİ istiyorum

Mesela,
 şu gerçeği siz kabullenmeseniz de, hiçbir doktor bunu size söyleyemese de

Ben biliyorum..

"SİZ SİROZ olacaksınız ve NAKİL beklemek durumunda KALACAKSINIZ! Nakil bile tedavi etmeyecek hastalığınızı, tekrar yaşayacaksınız tüm bunları"

Ben bu gerçeği biliyorum ve her geçen günün kıymetini de...

Boş oturmaktansa elimdeki imkanları değerlendiriyorum

En önemlisi İNANIYORUM!

Artık çok şanslıyım 
İnancıma ortak bir abim ve ablam var

Ben sağlığımla birlikte DOST kazanıyorum!

Sorgusuz, sualsiz, çıkarsız DOSTLAR ediniyorum
Onlar için dua ediyor onlardan dua alıyorum
Yalnızlığımı artık HİÇ HİSSETMİYORUM...

Teşekkürler sizlere güzel insanlar : )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder