Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

26 Mayıs 2017 Cuma

ALA 3(25.05.2017)



SABIRSIZLANIYORUM....



Olabilecekler için...

Bedenen artık düzene girdim. Olumlu veya olumuz gözle görülür gelişmeler aldığımı söyleyemem çünkü artık yaşam standartlarıma döndüm. Hani sağlıklı olduğum günleri unuttum demiştim ya : ) Artık sağlıklı insanlar gibi yaşıyorum. Alışkanlıklarım her insan gibi.

Beni en çok mutlu eden ise bağırsak düzenim : ) Komik mi geldi size de ...Belki de hayır...Eminim benim yaşadıklarımı yaşadıysanız olayın ciddiyetinin farkındasınızdır. Bağırsaklarınız mutluysa sizde mutlusunuz : )
----
UNUTMAYIN OTOIMMUN BİR HASTALIGINIZ VARSA BAĞIRSAK GEÇİRGENLİĞİNİZDE VAR DEMEKTİR!!!
----

BUĞDAYSIZ yaşamın etkisini o kadar rahat görüyorum ki artık...

Neyse, ben o aşamayı çoktan geçtim BESLENME SORUNU diye bir sorunum yok. Benim tek sorunum şu SÜREÇ. Bir an önce OLUMLU SONUÇLARLA sizleri buluşturmak.

Protokole başlayalı TAM 2 AY oldu. İlaçları azaltıp hatta birini(URSACTIVE) i tamamen çıkartınca GGT değerindeki yükseliş beni endişelendirmişti. Sebebini biliyordum ama yükselen hiçbir şey görmek istemiyorum hayatımda : ) Bu sonuçlardan sonra belki bir miktar Ursactive dönüş yapabilirim. Denise siroz başlangıcı olup olmadığımı bilmiyordu ama ben bunu zaten biliyordum. Endişelenmemi, muhtemelen değerlerimin normalde oldukça yüksek olduğunu ve ilaçlarla baskılandığını anlattı. Bu daha da çok süreç alabilir dedi. 900 mg ALA dayım şuan. Eğer iyi sonuçlar almaya başlarsak 600 mg ALA ya dönüş yapacağım ve alttan vücudun yenilenmesini bekleyeceğim.
----
HER ŞEY YAVAŞ YAVAŞ İLERLEMELİ. VİTAMİNLER İLAÇ DEĞİLDİR. ETKİYİ GÖSTERMELERİ UZUN ZAMAN ALIR ANCAK YENİLENME DAİMİDİR.
----
Bunu aklımdan çıkarmayarak 2 haftalık tahlillerime devam ediyorum.

Beslenme konusunda ise içinde ne olduğunu görmediğiniz hiç bir şeyin tüketilmemesi gerektiği gerçeğini kabullenmek ve uygulamak lazım. Aslında YETERİNCE AÇIK VE NET. Ton balık tüketiyordum ve zaman zaman kurtarıcımdı o benim. Ama, Denise "NOO! I don't like the mercury content in CANNED TUNA...and it's not WILD...so there are antibiotics in the fish as well as mercury.  I'd rather you eat FRESH WILD FISH.  If you must eat tuna...please get the WILD CAUGHT TUNA.  " dedi :) Haklı içinde ne var bilmiyorsun. O balıklar ne ile besleniyor antibiyotik var mı bilmiyorsun. Yani mantığı kavradık mı?:) 

SÜREÇ UZUN YILMAK YOK :)


NOT: 25.05.2017 tarihindeki testlerimde GGT nin artmasına rağmen Ursactive dönüş yapılmadı. İlaçları değil vitaminleri artırma zamanı dedik yenileri eklendi ve bazı dozlar değiştirildi. Hücreleri yenilemek ve enflamasyonu durdurmak amaç! İçimde yangın var sebebi bilinse : )










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder