Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

16 Ağustos 2017 Çarşamba

ALA8(16.08.2017)

Gönül Rahatlığı ile Seyahate Çıkabilirim : ) mi acaba?



Bu kadar kısa zamanda yol alacağımı açıkcası düşünmüyordum. Ama şuan keşke ilaçlarım bitmiş olarak İspanya'ya uçuyor olsaydım. Hem de mutluluktan : )

Bugünüme şükür, bin şükür, yüz bin kere şükür...

Evet, İspanya'ya gidiyorum. Bavulum hazır : ) Peki yanımda ne götürüyorum?

  • 3-5 kıyafet herkes gibi : )
  • Gün gün kullanacağım şekilde paketlenmiş vitaminlerim( ALA/B complex/ Milk Thistle/ Selenyum/ Omega 3/ Qenzyme10/ zerdeçal)
  • Eee ilaç kullanıyoruz n'palım( troid ilacım levotiron ve sadece 50 mg kortizon ilacım deltacortilin)
  • Kilo ile vakumlanmış ciğ kuruyemiş(badem,ceviz,fındık) ve kuru kayısı,hurma
  • Kinoa unundan yapılmış yaban mersinli kurabiyelerim, amarant unundan yapılmış ballı atıştırmalıklarım :)
  • Güneş kremimi kendim yaptım, hindistancevizi yağı ve çinkoksit kremden
  • Pazardan alacağım bir öğünlük sebzelerimizi tüketirken sebzelerin üzerine ilave etmek için damlalıklı bir şişede zeytinyağ(yağ almalıyım çünkü vitaminlerimin emilimi yağla sağlanıyor)
Giderken mevcut ağırlığımızın hepsini yiyecekler dolduracak :) Bunların hepsi gün içerisinde ve aralarda bizi idare edecekler. Çünkü muhtemelen protein ağırlıklı beslenemiyor olacağım. Evet, kalacağım yer pazara çok çok yakın olsa da gün içerisinde sık sık alışveriş edecek konumda olmayacağım.

Gıda bulmakta Türkiye'den daha az zorlanacağımı umarak, sizleri son tahlilim ile buluşturuyorum.

---------

Denise ile cumartesi günü(12.08.2017) de Türker abiyi buluşturdum. Skype üzerinden her ikisine de tercümanlık yaptım. Ne dil, ne din, ne ülke bizi ayırmıyor :) Onlar için en zorlu ve büyük görevimi tamamladım. Türker abi de 21 yıllık ilaçlara bağlı yaşayan otoimmün hepatit hastası ve umarım artık iyileşen bir hasta olacak çünkü Denise ile uzun bir yolculuğa başladılar. Güzel haberlerle burada yer almak ümidi ile diyorum. Ve....gelelim bana...

İmmuranı sıfırlayan bana bedenim "hop! Dur bakalım ! Sen ne yapıyorsun?" dedi :) İlaçlarla yaşamaya alışkın olan bu beden ilaç düştükçe kendini gösteriyor. By bana sadece zaman kaybettirir bu ben yolun sonunu zaten biliyorum ve oldukça yol katettiğimi düşünüyorum.

Çok az kaldı 5mg kortizon 2,5 mg a düşecek diyorduk. Hatta cumartesi günkü Skype görüşmesinde Denise'ya "Can I take off 5 mg prednison, now?" dedim. O da" Please, you should be patient" dedi. O sabır bende yok :) Ama olmalı biliyorum.




Değerlerin artışı beni üzmedi. Çünkü ne yapmam gerektiğini biliyordum. Vücut şuan ilaçsız en saf halini gösteriyor. Denise nın dediğine göre insanların çoğu 10 mg kortizona düştüklerinde tepki verirlermiş ancak ben 5 mg ile bile idare edebiliyorum. Yani durumumu olağan ve beklenilen olarak karşıladı. Sadece alışma süreci için zaman gerekliymiş.

Panik yapmadan biraz vitaminleri artırdık. Alfa Lipoik Asit 1200 mg dan daha fazla alınamaz çünkü çoğu beden anca bu kadarını kaldırabiliyor. Tabi bunlar Denise nın tecrübesi. O nedenle, antikorlarla çok iyi savaşan Selenyumu ve karaciğeri çok iyi besleyen MilkThistle ı biraz artırdık ve 5 mg kortizonda kaldık. Barcelona da diyeti bozmazsam değerler ne olur göreceğiz :) Mutluluk asıl ilaçtır. Ben mutlu gidiyorum çok mutlu döneceğim ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder