Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

9 Ağustos 2017 Çarşamba



Sen onu da yiyemiyorsun öyle mi?

Hımm, bundan sonra böyle mi besleneceksin?
(Kaşlar aşağı düşürülüp, dudak bükerek, tüh tüh vah vah çekerek soruluyor bu soru)

Sakın besinsiz kalmayasın ?

Sana bir şey diyeceğim ama kızma (?) Ay canım, çok zayıfladın sen yaa...

Bu vitaminleri kullanıyorsun da başka organlarını mahvetmeyesin ?

Sen normal çay içemiyor musun da kombu çay varmış onu içiyormuşsun ?
(burda sesli gülmem lazım lütfen :) )

...


Daha aldığım ve cevabını bile vermek istemediğim nice sorular var hayatımda. Merak etmiyor değilim(?) Gerçekten beni anlayan var mı hayatta? Yaşamayanların asla ve asla anlayamayacağını ben çok önceleri kavradım zaten, peki ya yaşayanlar?

Sorularımın cevapları:

Hayır. Yiyemiyor değilim şükür ki herkes gibi Allah bana ağız, yutak, mide, bağırsak... ne gerekliyse vermiş. Bunlara ek olarak bir de şükretme yetisi ve yüksek irade vermiş. O nedenle, yiyemiyor değil YEMİYORUM. Çünkü ben böyle tercih ediyorum ve Allah bana bu şekilde şifa verdi. Ben yiyebildiklerime defalarca şükrediyorum çünkü 1 aylık hastane maceramda yemek isteyipte midesi olmadığı için yiyemeyen insanlar gördüm ben. Ya sen?

Bundan sonra böyle beslenmek ya da beslenmemekte benim tercihim tabi ki. Eğer irademe engel olamayıp, yersem biliyorum ki bağırsak tahribatı beni YOKLAYABİLİR. Yoklar demiyorum dikkat edin. Neticede ben doğuştan hasta değildim bir şekilde vücudum alarm verdi. Çok mu sağlıksız besleniyordum? Hayır, tabi ki. Belki bir çoğunuzdan daha sağlıklı... Ama şunu kavrayalım, herkes farklıdır. O nedenle, bana sağlıklı seçimler yaptığım için öyle kaşlarını indirerek acıma! Taktir edemiyorsan başarımı ,kendi iradesizliğinden utanarak, en azından saygı duy. Ben seni "yazık o vücuduna, Allah'ın verdiği cana bakamıyorsun ey insan" diye yargılıyor muyum ya da acır gözlerle sorguluyor muyum? O zaman...

Zayıflamış olmam beni mutlu eder, zaten her kadın her gününü buna çaba harcayarak geçirir. Ama boğazımıza hakim olmadığımız için "su içsem yarıyor canım" gibi bahanelere sığınmış olarak buluruz kendimizi ve dün başlayan diyetimiz bugün biter :) Şükür ki "Aneroksiya" hastası değilim ben sadece sağlıklı beslenerek sağlıklı kiloya düşmüş bir bireyim.

Kullandığım vitaminlerim hepsi gıdaların bize yeteri kadarını veremediği için vucütta eksikliği görülen ve görevini tam anlamıyla yerine getiremeyenlerden oluşuyor. ALA, Q10, Cvit, Dvit, selenyum, magnezyum...Birçoğu vücudun bağışıklık sistemini desteklerken diğer organlarında daha sağlıklı çalışmasını sağlıyor. Günümüzde bilinçli doktorlar bu vitaminlerin çoğunu ve daha fazlasını sağlıklı oldukları halde bile kullanıyorlar. Alkali beslenerekte buna destek oluyorlar. Şunu da belirteyim devamlı vitaminlerle yaşamayı tabi ki savunmuyorum. Sadece eksik depoları doldurmanın gerekliliğine inanıyorum.

Kombuçayı(tarifi blogdaki tarifler kısmında ve instagram sayfamda mevcut) benim internette dolaşırken keşvettiğim denemek için edindiğim ve çok sevdiğim probiyotik bir içecek. Süt ve süt ürünleri, gazlı içecek..vb sıvılar tüketmeyince evde içecek olarak opsiyon yaratmak istediğim bir seçenek. Eee bir de faydalıymış(ki faydasını gördüğümü gerçekten düşünüyorum) neden kullanmayayım ve insanları bunun ile tanıştırmayayım. Bende her insan gibi yeşil ve siyah çay tüketiyorum. : )

İnsanoğlu dinlemez yargılar, dinler sorgulamaz, sorgular ama sanki hesap sorar... 
Senin kararlarına saygı duymadan kendi fikirlerini ortaya koyar. Çabalarını, emeklerini, başarını görmez çünkü işine gelmez... ve dahası... 
Ben fazlaca olgunlaştım bu süreçte. Bu insanlar ne yazık ki hep en yakınımdakilerdi. Artık üzülmüyorum onların bu anlamsız izleyişlerine ve yorumsuz bakışlarına çünkü ben kadar olamazlar. Üzgünüm artık onların tabiri ile mütavazi de olamayacağım çünkü ben bunu hakediyorum. Siz bana bu hakkı vermesenizde ben kendimi ödüllendiriyorum. Kime ne ? :)
"Karaciğer sinirden,öfkeden hele ki stresten fazlaca etkilenir" der DENISE bana, o nedenle RELAX olmayı başarmaya çalışıyorum ben, sonsuz destek verenlerim ile...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder