Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

8 Eylül 2017 Cuma

ALA9(08.09.2017)


HADİ BAKALIM "OTOIMMUN HEPATIT" SEN MI BÜYÜKSÜN YOKSA BEN Mİ?

:)



Tam 6 ayı geride bırakıyorum. Artık her tahlilde eskisi kadar heyecanlanmıyorum ya da sonucu merak etmiyorum. Sanırım güvenli ellerde olmamın huzuru bu : ) Ama bu kez oldukça endişeli ve meraklıydım. Normal şartlarda Ankara'ya döndüğüm gün tahlil yaptırmaya koşacaktım. Ama bizim 10 günlük bayram tatili arayı açtı sonra da bir kaç gün işler güçler dedik. Ne kadar sabırlı çıktım ben ya? 

Beynime, bedenime, zamana izin vermek istiyorum aslında yolun sonu ışıkla aydınlandıkça acele etmez oldum sadece güzel planlarım var bu kez de onlar için sabırsız ve heyecanlıyım. Bu dünyanın bana bu kadar geniş bi kapı aralayacağını asla hayal bile edemezdim. Zaten bütün güzel hikayelerde böyle başlamaz mıydı? İşlerin bu noktaya geleceğini... diye başlayan cümleler. Henüz o aşamaları göremedim yanı kitabımı bastırma hayali, kendi organik dükkanımı açma düşüncesi, sayfalarımın mutlu yolu bulanlarla dolması ...gibi. Umarım belki bir gün. Hayal etmek boşa zaman geçirmek değildir. Yola niyet etmektir. 

Tatilde neler yaptığımı biliyorsunuz. Biraz sınırları aştım ya ben. Neyse ki bedenim artık çok güçlü. Düşüncelerim, iradem, kalbim, sevgim gibi güçlü her hücrem. Mikroplarım her geçen gün arınıyor bedenimden. Karaciğerim yenilmiyor geçmişine ve beni anlıyor artık o da. Vitaminlerin her hücreyi besliyor bende yardımcı oluyorum onlara. Hep birlikte sağlığa koşuyoruz biz : )

O DA NE KORTIZON DA MI BIRAKILIYOR NE? : )

6 ayda neleri geride bıraktın sen be güzelim? 100 mg immuran(kanını sömürüyordu), 10 mg kortizon(kemiklerini yeyip bitiriyor, senin ruhunu çalıyordu) 500 mg Ursactive( mahvolmakta olan karaciğerine daha da yük bindiriyordu) Ama sen ne yaptın. Köprüyü geçene kadar ilaçlara "DAYI" dedin. Çok az kaldı ve işin olanlarla bitiyor. Elinde ne mi kaldı 2,5 mg kortizon. O olmasa da olur. Herkeste kortizon salgılanır. Nasıl yaptın bunu? Durduğun yerde mi? Hayır! Amerika da bulunan yöntemle ve danışmanım Denise GABBAY OTTEN ile.

Ben çaremi okuyarak, araştırarak, sabahlayarak buldum. Ve size de sesleniyorum. Zaman kaybetmeyin. Kaybedilen her gün ziyandır. İspatlar varsa gerisi boştur. Hikayem son bulduğunda tek derdim sizlere yardımcı olmak için devamını sağlamak olacak. Burdan güzel çağrılarda bulunacağım. Sizden tek isteğim bu yöntemle iyileşmek istiyor musunuz?

GÜZEL GÜNLER BİZİ BEKLER :)

Değerlerim;

AST:48/ALT:55/GGT223

(önceki ALA8 başlıklı yazıma göz atmalısınız. Farkı göreceksiniz)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder