Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

12 Eylül 2017 Salı

ARTIK OTOİMMÜN HEPATİT KADERİNİZ DEĞİL SADECE İYİLEŞMEK İSTEYİN!




Bu tedaviye başladığımda Alah'a hep dua ettim.

"Rabbim bir an önce şifamı ver ki insanlara bunu ispatlayım ve bana öyle bir kapı arala ki insanların şifa bulması için bir şeyler yapayım!"

Rabbim dualarımı kabul etti.

Evet, ben ilaçlarımı bıraktım ve çok hızlı yol katettim. Sebebi ne miydi? Hastalığımın 1. yılında bu tedaviyi bulmuş ve hiç zaman kaybetmeden ilk adımımı atmıştım. Ayrıca henüz 27 yaşındaydım ve bayandım. Denise'nın tecrübelerine göre her hasta farklıdır, hastanın evresi, kaç yıl ilaçlara ve toksinlere maruz kaldığı, cinsiyeti, yaşı oldukça önemlidir. Genç bayanlar oldukça hızlı yol alırken erkeklerde durum farklıdır. Hastalığı uzun süre bedeninde taşıyan ve yıllardır ilaçlara mahkum kalan insanların aldığı toksinler fazladır o nedenle daha çok zamana ihtiyaçları vardır.

Siz tedavi yöntemini bulmuşken ilaçları bırakmak garanti iken bu işin kaç yıl süreceğinin ne önemi var? Bu tedavinin ücretinin ne olduğunun ne önemi var? Canınızın bedeli ne olabilir ki?

Artık benim için kötü günler geride kaldı. Sizler içinde kalabilir. Nasıl mı?

DENISE ve BEN Türk hastaları için yardıma hazırız. Denise OTOIMMUN HASTALIKLAR üzerinde ki tecrübesi ile size danışmanlık yapacak bense sizin sesiniz olacağım. 

Süreç hakkında kısa bilgi:

-Öncelikle teşhisiniz konmuş olmalı.
-Denise ile iletişime geçmek için ingilizce bilmenize gerek yok burda devreye ben girip sizlere yardımcı olacağım, Denise ile 2 hafta da bir Skype görüşmelerimiz olacak ve görüşmelere sizde katılacaksınız bu nedenle Skype kullanmayı bilmeli ve bu konuda birinden destek almalısınız. Yani internet üzerinden görüşerek oturduğunuz yerde iyileşeceksiniz.
-Denise ile çalışmaya başlamak demek iki haftada bir kan testi yaptırmak ve vitaminleri doğru kullanmak demektir. Buğday ve süt ürünleri yememek, tamamen doğal beslenmek demektir.
-Vitaminleri nasıl bulacağım derdi de yok! Ben hepsini araştırdım en uygun ve en kalitelisi için sizi bilgilendireceğim.
-Ücretlendirme bilgisi gerçekten tedavi olmayı düşünenler için verilecektir. Taksitlendirme yapılabilir ancak Amerika ve Türkiye banka harçları çok fazla olduğu için peşinattan sonra en fazla 2 taksit tavsiye edilir. Bu konuda sizlere ben yardımcı olacağım. En mantıklı yöntemi sunup, kararı sizlere bırakacağım.
-Daha ne bekliyorsunuz ? Bitsin bu çektiğiniz eziyet.
-İletişim için Facebook/Instagram/Mail adresimi kullanabilirsiniz. Tedavimi araştıran, bloğumu okuyan ve karar verenler ile bizzat görüştükten sonra tedavi için Denise ile gün belirlenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder