Otoimmün Hastalıklar

Benim Dünyam'da anlatılan her şey hastalık sürecimde yaşadıklarım ve tecrübelerimden ibarettir. Aldığım kararlar tamamen bana aittir. Doğruluğuna inanmadığınız hiç bir adımı atmayınız !!!

5 Eylül 2017 Salı

@otoimmunhepatit instagram sayfamdan duyurduklarım...



Bu sefer birazda olsa kendim için bir şeyler istiyorum. Sizce bu bencillik midir? İstemeden de olsa yaptığınız o kadar çok yardım oldu ki bana... Destek alamamış olsaydım, gönderdiğiniz mesajlardaki samimiyetinizi hissedememiş olsaydım belki de iyi amaçlar için başladığım bu yolu yarım bırakıp gidebilirdim. Ama hem kendim için hem de hep ileride olacak iyi şeyleri ispatlamak için verdiğiniz destekler ile ben uzun süredir mutlu ve güler yüzlü bir şekilde burada her şeyi tüm şeffaflığı ile yazıya dökebiliyorum.

Hastane günlerimde hastaların ne kadar da çaresiz olduklarını görebiliyordum. İmkansızlıklar, can yakışlar, dermansızlıklar, eksikliğini göstermesin derken bu kolidorlara düşürmesin diye başlayan cümleler ve dahası...
Hanginiz daha çok imkana sahip olmak istemez ki ?
Bende daha fazlasını görmek ve daha fazlasını verebilmek istedim daima.
Kendime hedef edindiğim projemi defalarca paylaştım sizlerle instagram hesabımdan ve sonra düşündüm neden daha fazlası, daha iyisi olmasın?
Neden bizde sosyal sorumluluk edinebilmiş insanlar gibi bir araya gelmeyelim ve bir adım atmayalım?

Benim kitabım er ya da geç, iyi veya kötü, az ya da çok bir şekilde basılacak. Çünkü ben bunu amaç edindim. Ama buna ufak bir katkı sağlamak isteyen olmaz mı ?
Toplananlar bağış yapılamaz mı?
Bir yer ve bir insan daha taçlandırılamaz mı?

Bence imkansız diye bir şey yoktur.

O nedenle, kendi ürettiğim sağlık dolu bir şeyle sağlık vermek istiyorum.
Kendim yapabilirim ama fazlasını değil.

ÜRETTİĞİM KOMBU MANTARLARIMI SATMAYA KARAR VERDİM.

BENİM İÇİN DUYURUR MUSUNUZ?

HALA KOMBU MANTARINIZ YOKSA VE ŞİFASINDAN YARARLANAMAMIŞSANIZ BİR ADIM ATMAK İSTER MİSİNİZ?

Siparişler için instagram adresim @otoimmunhepatit üzerinden bana ulaşmanızı rica ederim.

Umarım mutlu eder ve mutlu olursunuz : )

Güzellikler bizimle olsun...

Not: Sipariş oluşturanlar için çok ufak yüz güldüren sürprizlerim var. Hikayemdeki bir çok özeli ve özeti sizlerle paylaşan ufak hikayelerimde sadece size özel paylaşılacak. Ayrıca ücreti ben değil sizler belirleyeceksiniz. Çıkacak kitabımda isteyen herkese yer ayırdım. Bütçemi tamamladığım zaman basına verilen kitabımda herkesten bahsedilecek. Umarım kitabım kitaplığınızda yer alır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder